Friday, April 29, 2011

4 cara menyanggul rambut paling mudah

aku ni bab sanggul menyanggul mmg fail!! dah siap sanggul mesti jatuh.... lau nk sanggul yang xjatuh... aku men pusing2 je pastu ikat gune getah... lau gune btg panyanggul jgn harap la!!compom jatuh!! td, suruh mak sanggulkan.... dapat! tp... xpuas hati sebab mata aku xtgk camne mak sanggulkan.... last2 aku cari kat youtube n jumpe ni.... yg senang!!


boleh buat?? aku punye boleh ckit2... heee... selamat memcuba...

4 43 kawan pooh komen:

Azariah Kamis said...

wahh...senangnya..tp aza pon xtaw nk snngul cmna..nnti nk try cba lahh..
:)

GeminiGurlz said...

@Azariah Kamis mule2 try... patah da cucuk sanggul.. last2 gune chopstick...hehe

Budak Botak said...

x pernah cuba lak, ehhh patut la Bdk Botak ni lelaki, lariiiii...

Entry terbaru Gambar Bukti Game Devil May Cry 2 Menghina Islam... (",)

GeminiGurlz said...

@Budak Botak botak lekatkan je sanggul tu kat kepala..hehe